De cealalta parte a baricadei

16 iunie 2008
Uite ca revin (un pic) pe blog.
 
Vad ca Valentina de la ITEX s-a intristat. Ma bucura tristetea ei, uite ca ma lua cineva in seama. Da’ io n-am plecat din meserie, din resurse umane , abatut si invins. Meseria asta mi-a dat un milion de lucruri bune. Numai ca in ultimii ani obosisem si nu mai aveam chef. Mai degraba am tradat eu meseria decat ea pe mine.
 
De ce revin? In ultimele sase luni a trebuit sa particip la angajarile de la noua mea firma. Pe scurt am plecat singur la drum in ianuarie si acum suntem deja 8 si vom mai avea doi noi colegi in urmatoarele doua saptamani. Daca e sa fac un bilant, poate il foloseste vreun recruter la ceva, in echipa am un prieten, doi fosti colegi (de mai demult) si 4 actuali colegi care au venit in urma unor procese de recrutare cap -coada. In general cu prietenul nu mai sunt prieten, ca nu mai avem timp sa ne intalnim si in spatiul personal si daca o facem vorbim tot de serviciu, cu fostii colegi parca recompunem organizatia veche in care ne-am cunoscut iar cu cei noi ne cunoastem si ne armonizam. Sa vedem ce poate sa iasa din varza asta, daca mai stiu sa construiesc o echipa coerenta, pusa pe treaba.
 
Procesele de recrutare la care am participat le-am vazut, de data aceasta, din partea cealalta a baricadei. E drept ca mai fusesem in postura asta, cand eram director de resurse umane si lucram cu agentii, dar parca acum e altceva.
 
M-am surprins intarziind la intalniri. De fumat nu mai zic, am fumat in toate. Am avut argumente de genul: nu-mi place de el/ea, cand am respins vreo candidatura. N-am avut rabdare sa stabilesc profilul pana la capat cu claritate impreuna cu recruterii. Mi s-a parut ca recruterii lungesc procesul la nesfarsit. Mi s-a parut ca toti candidatii vor salarii imense. Am inceput sa am prejudecati fata de generatii. Sigur ca inca nu am platit inca procesele incheiate, mi se pare o cheltuiala prea mica ca s-o iau in seama. 
N-am citit cu atentie toate emailurile primite de la recruteri. Mi s-a parut ca recruterii se baga intr-un milion de detalii si parca uita esentialul.
 
Nu-i asa ca daca mai voiam si "garantie" eram etalonul de client? :)
 


Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X